• 031-31310648 (98+)
  • اصفهان- خیابان آتشگاه - چهار راه دوم (مظاهری) - مجتمع تجاری اداری سجاد - طبقه دوم - واحد 5

مدیریت زنجیره تأمین (SCM)

(راهکار یکپارچه خرید، فروش و انبار)



مدیریت زنجیره تأمین Supply Chain Management که به اختصار آن را SCM هم می‌نامند، مراحل کنترل و نظارت بر فرآیند ساخت و فروش کالاهای تجاری، از تأمین مواد و ساخت کالا تا توزیع و فروش آن‌ها است. مدیریت زنجیره تأمین، فعالیت‌های مربوط به عرضه کالا را ساده می‌کند، رضایت مشتری را افزایش می‌دهد و از مزیت‌های رقابتی برای یک کسب‌وکار محسوب می‌شود. مدیریت زنجیره تأمین به زبان ساده، شبکه‌ای از افراد، کسب‌وکارها، منابع، تکنولوژی و دانش تخصصی است که به شیوه‌ای منسجم در جهت تولید، توزیع و فروش محصولات همکاری می‌کنند.

مدیریت زنجیره تأمین مبنا با ایجاد یکپارچگی میان داده‌های مختلف کسب‌وکارها در مراحل مختلف زنجیره تأمین، به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا دید یکسانی میان بخش‌های مختلف داشته باشند و به این ترتیب با در اختیار داشتن سیستمی یکپارچه از انبار، خرید و فروش به تقاضای بازار با سرعت بیشتری پاسخ داده شود.

نرم‌افزارهای بازرگانی مبنا



ارسال سوالات و نظرات



شما می‌توانید فیلدهای رو به رو را پر کنید و سپس سوالات و نظرات خود را برای ما ارسال کنید.