• 031-31310648 (98+)
  • اصفهان- خیابان آتشگاه - چهار راه دوم (مظاهری) - مجتمع تجاری اداری سجاد - طبقه دوم - واحد 5

نرم‌افزار مدیریت قراردادها



انجام عملیات مدیریت قراردادها به علت رویکردهای متفاوت سازمانی در بخش تفکیک و کنترل مدارک، ایجاد قرارداد‌های متنوع مشاوره‌ای و پیمانکاری، ضمانت‌نامه‌ها و مستندات قراردادهای خرید و فروش کالا بسیار پیچیده و متنوع است. به ویژه ارتباط ذاتی فرآیند کنترل قراردادها با نرم‌افزار خرید و فروش، نرم‌افزار انبار و حسابداری بر پیچیدگی این موضوع می‌افزاید. در نتیجه، بکارگیری نرم‌افزاری که بتواند علاوه بر حفظ ارتباط یکپارچه با سایر نرم‌افزارها از کنترل قراردادهای سازمان پشتیبانی کند، مشکلات ذکر شده را برطرف می‌نماید.

استفاده از نرم‌افزار مدیریت قرارداد مبنا با ایجاد ارتباط یکپارچه میان واحد‌های خرید، فروش، انبار و واحد مالی، مدیریت و مستند نمودن مفاد قرارداد، کنترل مدارک، تعهدات و مسئولیت‌ها، تحویل کالا و خدمات مندرج در قراردادها را فراهم ساخته و باعث افزایش سهولت در انجام مذاکرات و صرفه‌جویی در زمان و هزینه برای انجام امور مربوط به قراردادها می‌شود.

امکانات نرم‌افزار مدیریت قرارداد مبنا



تعریف و ثبت اطلاعات کلی مربوط به قراردادها



تعریف مجریان، پیمانکاران، کارفرمایان و ناظران قرارداد

تعریف انواع قرارداد خرید و فروش

تعریف موضوع و فازهای مختلف قرارداد

تعریف اقلام قرارداد

تعریف نحوه پرداخت وجه قرارداد

تعریف انواع اضافات و کسور

تعریف پیش‌پرداخت/ پیش‌دریافت هر قرارداد

تعیین خودکار تاریخ تسویه قرارداد

مدیریت قراردادهای خرید



ثبت اطلاعات قرارداد خرید

ثبت اطلاعات تضمین قرارداد خرید

ثبت اطلاعات الحاقیه قرارداد خرید

ثبت اطلاعات صورت وضعیت قرارداد خرید

مدیریت قراردادهای فروش



ثبت اطلاعات قرارداد فروش

ثبت اطلاعات تضمین قرارداد فروش

ثبت اطلاعات الحاقیه قرارداد فروش

ثبت اطلاعات صورت وضعیت قرارداد فروش

ارائه صورت وضعیت، گزارشات و اسناد مالی قراردادها



ثبت صورت وضعیت‌های ارسالی به کارفرمایان

ثبت صورت وضعیت‌های دریافتی از پیمانکاران

گزارش‌گیری قراردادها بر اساس طرف قرارداد

گزارش‌گیری قراردادها بر اساس نوع قرارداد

صدور اسناد حسابداری مربوط به قراردادها

ارسال سوالات و نظرات



شما می‌توانید فیلدهای رو به رو را پر کنید و سپس سوالات و نظرات خود را برای ما ارسال کنید.