- خدمات ما
- ارائه راهکارهای جامع برنامهریزی منابع سازمانی
ارائه راهکارهای جامع برنامهریزی منابع سازمانی (ERP)
برنامهریزی منابع سازمانی (Enterprise Resource Planning) و یا به اختصار ERP یک راهحل مدیریتی مبتنی بر فناوری اطلاعات است که هدف آن یکپارچگی و گردش اطلاعات بین تمامی بخشهای سازمان از جمله مالی، تولید، انبار، منابع انسانی، زنجیره عرضه و مدیریت مشتریان است. این فرآیند شامل طیف وسیعی از فعالیتها میشود که از طریق سامان دادن تمام دادهها و فرآیندهای یک سازمان در یک راهکار واحد و با ایجاد بانک اطلاعاتی منظم، پیوسته و دقیق به بهبود عملکرد سازمان منجر میشود.
راهکار جامع برنامهریزی منابع سازمان قادر است اطلاعات موجود در سازمان را در تمام حوزههای فعالیت سازمان بطور یکپارچه و منسجم جمعآوری کرده و این اطلاعات و نتایج حاصل از آن را در اختیار ذینفعان و استفادهکنندگان آن در سطوح مختلف سازمان قرار دهد. هدف اصلی این فناوری، نفوذ فناوری اطلاعات در تمامی مراحل فعالیتهای یک سازمان یا بنگاه اقتصادی است تا منابع مختلف بتوانند با تبادلات منطقی میان خود، خروجی یکپارچهای را ارائه کنند.
راهکار برنامهریزی منابع سازمان، سیستم اطلاعاتی پیکرهبندی شدهای میباشد که جهت خودکار کردن وظایف و فعالیتها و کارآمد کردن فرآیندهای سازمان در سه سطح فرآیندهای استراتژیک، کنترلهای مدیریتی و کنترلهای عملیاتی پدید آمده است و راهحل دادهای (اطلاعاتی) یکپارچهای را در سرتاسر زیرساخت سازمان ارائه میدهد. این راهحل به سازمانها اجازه میدهد تا بتوانند منابع خود را مؤثرتر اداره کرده و بهواسطه یکپارچگی تمام اطلاعات در میان فرآیندهای کاری مختلف، هزینهها را در بلندمدت کاهش داده و کارایی را افزایش دهند.
شرکت دادهورز مبنا از طریق ارائه راهکاری جامع برنامهریزی منابع سازمان به شرکتها اجازه میدهد تا مدیریت منابع خود (محصولات، منابع انسانی، منابع مالی و غیره) را به شکلی بهینه و بر اساس بهترین روشهای شناخته شده جهانی مدیریت نمایند.
خدمات جامع برنامهریزی منابع سازمانی مبنا
مدیریت امور بازرگانی
مدیریت بازرگانی تخصصی است که با بهرهگیری بهینه از منابع و توانمندیهای سازمان، بر تسهیل تجارت و تبادل کالا و خدمات در بازارهای مختلف متمرکز است. راهکار مدیریت امور بازرگانی دادهورز مبنا بهعنوان راهنمایی برای مدیران و کارشناسان کسبوکار در حوزه بازرگانی عمکل کرده و کمک میکند تا عملیات زنجیره تأمین شامل خرید، فروش و انبار و همچنین قراردادهای خود را به آسانی مدیریت کنید و با تعیین استراتژیهای بازرگانی مناسب بتوانید تصمیمات بهینهای را در زمینه فعالیتهای تجاری سازمان بگیرید و در مقابل رقبا بهتر عمل کنید.
مدیریت مالی و حسابداری
راهکار حسابداری و مدیریت مالی دادهورز مبنا با پاسخگویی به تمام نیازهای کسبوکار در دنیای مدرن و پشتیبانی کامل از فرآیندهای مالی به شما کمک میکند عملیات مالی و حسابداری، خزانهداری و داراییهای ثابت خود را به آسانی مدیریت کنید تا با کنترل کامل بر وضعیت مالی خود بتوانید جریان نقدینگی سازمان را کنترل کنید، پاسخگوی الزامات قانونی باشید، بر اساس اطلاعات حسابداری دقیق، صحیح و به موقع تصمیمگیری و از فرصتهای سرمایهگذاری استفاده کنید تا در نهایت جایگاه رقابتی خود را در بازار تضمین کنید.
مدیریت امور اداری
تیم ما با ارائه راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری، چشمانداز کاملی از وضعیت فروش و مشتریان را در اختیار شما قرار میدهد تا با پیگیری بهینه فرصتهای معاملاتی، فروش خود را منظم کنید، هزینههای خود را کاهش دهید و سریعتر، هوشمندتر و بیشتر بفروشید. همچنین اتوماسیون اداری و راهکار مدیریت اسناد دادهورز مبنا تمام امکانات مورد نیاز شما برای مدیریت دبیرخانهها، اسناد و همچنین گردش مکاتبات اداری دورنسازمانی و بینسازمانی را در اختیار شما قرار میدهد.
مدیریت منابع انسانی
در شرایط کسبوکار امروز، تقاضا برای منابع انسانی استراتژیک بیش از پیش به چشم میخورد. از سوی دیگر رقابت بر سر جذب نیروی انسانی نیز میان سازمانها رو به افزایش است. راهکار نرمافزاری مدیریت منابع انسانی شرکت دادهورز مبنا، راهکاری جامع است که به شما کمک میکند نیروی انسانی خود را از آغاز در جذب و استخدام تا مدیریت تردد، حقوق و دستمزد، آموزش و ارزیابی عملکرد به آسانی مدیریت کنید.
