- خدمات ما
- نگهداری و پشتیبانی از سامانههای نرمافزاری
نگهداری و پشتیبانی از سامانههای نرمافزاری
یکی از ارکان مهم در فروش محصولات و بالا بردن سطح کیفی تولیدات ، خدمات پس از فروش و پشتیبانی یک محصول میباشد . در این زمینه، کیفیت بالای خدمات پس از فروش و پشتیبانی کلیه محصولات شرکت دادهورز مبنا، یکی از امتیازات مهم و برجسته در این صنعت به شمار میآید.
استفاده از ابزار ارتباط الکترونیک یک راهبرد مدیریتی در دستیابی به خدمات بلادرنگ با حفظ استانداردهای کیفی میباشد، با این وجود، به مفهوم حذف کامل ارتباط حضوری کارشناسان نخواهد بود چرا که ارائه برخی از خدمات با حضور کارشناسان در محل سازمان خریدار مانند آموزشهای حضوری و شفاهی از اثرگذاری بیشتری برخوردار است.
شرکت ما در راستای ارائه خدمات و پشتیبانی محصولات ارائه شده، با بهرهگیری از نیروی کارآمد و با تجربه، دارای دانش کافی در علوم نرمافزار، کامپیوتر و شبکه توانسته است خدمات پشتیبانی محصولات خود را بصورت منحصر به فرد، با کمترین هزینه، بالاترین کیفیت و در اسرع وقت به مشتریان محترم ارائه نماید.
خدمات پس از فروش و پشتیبانی محصولات مبنا
سامانه تیکت (Ticket)
تیکت اصطلاح بینالمللی پرسیدن سوال کتبی از پشتیبانی است که مشتری درخواست خود را در قالب تیکت پشتیبانی ارسال میکند و کارشناسان پشتیبانی موضوع را بررسی کرده و از طریق سیستم پشتیبانی به کاربر پاسخ میدهد. از مزایای استفاده از تیکت پشتیبانی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
♦ سابقه درخواستها از بین نمیرود.
♦ مشتری یا کاربر مجبور به تکرار مداوم درخواست نمیباشد.
♦ قابلیت ردیابی تمامی صحبتها وجود دارد، چون تمامی پاسخها مکتوب است.
♦ بعضی موارد پشیبانی نیاز به بررسی داشته، بخصوص موارد برنامهنویسی را نمیتوان در آن واحد پاسخ داد.
با استفاده از این سامانه، میتوانید به مجرد مواجهه با اشکال، نقص فنی و یا طرح هر نوع پیشنهاد، اقدام به ثبت تیکت با جزئیات لازم نمایید و در کوتاهترین زمان ممکن، خدمات مورد نیاز خود را از تیم پشتیبانی ما دریافت کنید.
خدمات پشتیبانی ریموت دسکتاپ (Remote Desktop)
ریموت دسکتاپ یک راه ارتباطی میان کامپیوترهای مختلف است که امکان دسترسی را برای افراد ایجاد کرده تا از راه دور تغییرات موردنیاز را انجام دهند. ریموت دسکتاپ در واقع یک نرمافزار است که بر روی دو سیستم مجزا نصب شده و امکان دسترسی به سیستم را برای فرد دیگر فراهم میکند. برای برقراری این اتصال هم از اینترنت و هم از شبکه داخلی استفاده میشود. از مزایای استفاده از ریموت دسکتاپ میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
♦ بدون نیاز به نصب
♦ رایگان بودن ریموت دسکتاپ
♦ همخوانی با ویندوز
این نوع از خدمات پس از برقراری ارتباط اولیه با کارشناسان ما، توسط ایجاد کانالهای ارتباطی و زیرساخت مناسب ارائه خواهد شد و کارشناسان پشتیبانی را قادر میسازد تا خدمات را در کوتاهترین زمان ممکن به مشتری ارائه دهند.
خدمات پشتیبانی پایگاه داده
پایگاههای داده مانند MS SQL Server و Oracle در شبکه همه سازمانها و شرکتها نقشی حیاتی دارند و عملکرد صحیح برنامههای کاربردی و پورتالهای سازمانی به آنها وابستگی مستقیم دارد. در صورت بروز اختلال برای سرورها و یا سرویسهای پایگاه داده، دسترسی به برنامههای کاربردی قطع و فعالیت کاربران و مشتریان متوقف خواهد شد. بنابراین یکی از وظایف اصلی کارشناسان ما نظارت و پشتیبانی مستمر سرویسهای پایگاه داده است تا در صورت بروز اختلال، زودتر از کاربران و مشتریان از موضوع باخبر شده و نسبت به رفع مشکل اقدام نمایند. خدمات شرکت ما در زمینه پشتیبانی پایگاه داده عبارتند از:
♦ نصب و راهاندازی، پیکربندی و بهروزرسانی نرمافزار SQL SERVER و محصولات وابسته به آن
♦ تعریف و پشتیبانی رویهها و سیاستهای Backup & Recovery
♦ مبحث Database Security (ایجاد و پیادهسازی User و Roleها و Grantها)
♦ اجرای Database Tuning & Performance Monitoring
♦ طراحی میزان رشد و تغییرات پایگاه داده
♦ اجرای Troubleshooting و ارائه مشاوره به تیمهای پیادهسازی
♦ نظارت کامل بر عملکرد بهینه و ارتقاء سطح کاری بانکهای اطلاعاتی
♦ دادن مشاورههای لازم در زمینه توسعه بانکهای اطلاعاتی، پارتیشنینگ و کلاسترینگ آن
♦ مشاوره در زمینههای مختلف نرمافزاری، سختافزاری و ارائه راهکارهای مختلف پشتیبانگیری از بانکهای اطلاعاتی و بالا بردن کارایی آن
