- پروژه ها
- نرمافزارهای حوزه اداری
مدیریت امور اداری (Administrative Management)
(راهکار یکپارچه مدیریت و برقراری ارتباط بین عناصر داخلی سازمان)
در هر اداره و سازمان انجام امور و ارائه خدمات اداری ضروری است زیرا بدون فعالیت این بخش، فعالیت سایر بخشها غیر ممکن خواهد بود. برقراری ارتباط بین تمامی عناصر مؤثر در ساختار مدیریت داخلی یک سازمان و ارتباط با طرفهای مکاتبه در فراسوی سازمان با بهرهگیری از یک زیرساخت مناسب، از بارزترین جنبههای توجیهی برای وجود راهکار یکپارچه مدیریت امور اداری میباشد. راهکارهای مدیریت فرآیندهای اداری شامل مدیریت اسناد، مدیریت ارتباط با مشتری و فناوریهای اتوماسیون اداری مانند مکاتبات اداری، راهکارهای زمانبندی و مدیریت کارها است. این سیستمها ابزار الکترونیکی مدیریت و سازماندهی امور اداری، افراد، پروژهها، دادهها و اسناد را ارائه میدهند.
راهکارهای مدیریت امور اداری مبنا، با ایجاد امکان بهبود در سطح فرآیندهای سازمانی، خودکارسازی شرکتها و سازمانها را یک گام جلوتر برده و به آنها کمک میکند تا فرآیندهای اداری خود را بهبود بخشند، زمان و هزینههای مربوط به این فرآیندها را کاهش دهند و دقت، کیفیت و سهولت دسترسی به اطلاعات را افزایش داده و بدین ترتیب کارایی و بهرهوری خود را بالا ببرند.



